- Direct System Quality, dürüstlük, şeffaflık, güvenilirlik ilkeleriyle hareket eder.
- Müşterilerine ilişkin her türlü bilgi ve belgenin korunması/saklanması konusunda taviz vermez.
- Çalışanlarının gerekli bilgi düzeyine ulaşmaları için her türlü eğitim, kurs ve seminer katılımını sağlar.
- Toplumsal Cinsiyet Eşitliğini gözetir ve bu bilinci her çalışanına aşılar.
- Çalışanlarına ‘’Sürdürülebilirlik’’ konusunda şirket içi ve şirket dışı eğitimlerle katkı sağlar.
- Çalışanlarının her türlü fikir, proje ve önerisini değerlendirerek, bunlardan uygun bulunanları hayata geçirir. Yeniliklere açık tutumunu her daim muhafaza eder.
- Müşterileriyle uzun vadeli iş ilişkisi kurmanın ön koşulu; doğru iletişim, hizmet kalitesi, fiyat ve sorun çözme konularında rekabetçi motivasyonuyla hareket eder.
- İnsanı, doğayı, katkı sağlamayı ve gelişimi önceler.